dilluns, 24 de gener del 2011

La primera entrada

Το πρώτο μου ποστ δεν είναι ακριβώς πρώτο, αφού κάποτε έγραφα σε ένα άλλο μπλοκ με το ψευδώνυμο Βέριτυ. Γιατί δεν γράφω πλέον σ'εκείνο; Το παλιό μπλοκ έκανε χαρακίρι. Πολλά συνταρακτικά έγιναν τα τελευταία χρόνια στην ζωή μου και αφου υπήλθε μια περίοδος πνευματικού μαρασμού (βλέπε πρόσληψη στο δημόσιο) και το στυλ, ύφος και ντεκόρ του δεν με εξέφραζαν πλέον, αποφάσισα να το σκοτώσω σαν δεύτερη Μήδεια. R.I.P. και πολλούς χαιρετισμούς στον Michael.

Γιατί δημιούργησα καινούριο; Πριν λίγους μήνες μετανάστευσα στην υπέροχη Βαρκελώνη και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου με την υφήλιο, να εξακήσω το travel journalist animal που κρύβω μέσα μου και να δημιουργήσω μια παρακαταθήκη εμπειριών που θα διαβάζουν κάποτε τα εγγόνια μου πάνω στο ipad τους δίπλα από το τζάκι σε cosy οικογενειακό σκηνικό. Επίσης νομίζω έχω πολλά να γράψω αφού η πόλη αυτή με εμπνέει γενικότερα, και η φυγή μου (επιτέλους) από την πολύπαθη και μαρτυρική νήσο, ακόμη περισσότερο (κοινώς, έχει να πέσει πολύ bitching - οι ευαίσθητοι παρακαλούνται να αποχωρήσουν).

Κοπιάστε λοιπόν στο φιλόξενο αυτό, πλην politically correct blog που θα πραγματεύεται... ποικίλα θέματα. Προσεχώς. Όποιος νοιώσει να προσβάλλεται από αυτά που θα διαβάσει εδώ μέσα, παρακαλώ όπως το ψάξει μέσα του και να μην μας κουράζει με ανούσια σχόλια. Δεν μας ενδιαφέρουν τα complexes σας κύριε. Ευχαριστούμε εκ της διευθύνσεως.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada